Nieuws

Naar aanleiding van de Reuzenommegang ‘Katuit’, presenteert het Ros Beiaardcomité haar nieuwe campagnelogo voor de Ros Beiaardommegang van 24 mei 2020.

Kleef, deel, win

Het Ros Beiaardcomité daagt het publiek uit om het beeld op een originele wijze in te blikken. Iedereen kan deelnemen, door een foto van de officiële Ros Beiaard 2020 sticker te delen op Instagram, met vermelding van de hashtag #RosBeiaard2020.

Neem zeker het Ros Beiaard 2020 - Instagram fotowedstrijd reglement even door.

Het Ros Beiaard 2020 stappenplan

Val in de prijzen

Maandelijks wordt de populairste Instagram foto beloond met een publieksprijs.

De jury selecteert daarnaast 3 originele inzendingen en plaatst ze op haar facebookpagina (@rosbeiaard) voor een publieksstemming. De 3 foto’s die tegen het afsluiten van de wedstrijd de meeste likes vergaarden, winnen mooie prijzen.

Haal jouw Ros Beiaardsticker in huis

De stickers zijn op woensdag 29 en donderdag 30 augustus in primeur te koop in het onthaalkantoor van Toerisme Dendermonde op de Grote Markt.

Vanaf zaterdag 1 september 2018 zijn ze permanent beschikbaar (tijdens de reguliere openingsuren). Voor vijf euro koop je één grote sticker (18 x 24 cm) of een pakket van drie kleinere (8 x 11 cm).

 

Met of zonder sticker, we verwachten iedereen deze donderdag voor een schitterende Katuit in Dendermonde.
Tot dan!

 

Volg ons

Facebook Instagram 

 

 


 

 

 

Twee dagen voor de Reuzenommegang ‘Katuit’ presenteert het Ros Beiaardcomité haar nieuwe campagnelogo voor de Ros Beiaardommegang van 24 mei 2020. Het kleurrijke beeld siert de gevel van het stadhuis en vormt meteen ook de aftrap van een heuse stickeractie met fotowedstrijd. Meer info volgt!

Het nieuwe logo is kleurrijk en veelzijdig. Het is als het ware een weerspiegeling van de Dendermondenaren: zeer divers, maar verenigd in hun liefde voor het Ros. De kleuren zijn fris en jeugdig en passen bij de aanpak van het Ros Beiaardcomité om steeds op zoek te gaan naar innovatieve manieren om het bekendste Ros van het land in de schijnwerpers te plaatsen.

Ook de lokale verankering van de eeuwenoude Ros Beiaardtraditie zit vervat in het nieuwe beeld. Het eigentijdse logo werd immers ontworpen door de 40-jarige streekgenoot Ivan Van Hooste. Na zijn humaniora in het Heilige Maagdcollege van Dendermonde, begon hij een carrière als grafisch vormgever in tal van Dendermondse bedrijven.

 

Volg ons

Facebook Instagram 


Sponsors

 

NL logo 2016